ZAPRASZAMY
na Festiwal Lata w Miękini
w dniach 16-17 sierpnia 2014
W programie 16 sierpnia:
14:00 Msza Św.
15:15 Obrzęd dożynkowy
15:45 Występ zespołu Senior
16:15 Występ zespołu Lutynianie
16:30 Występ zespołu Radośni
17:00 Występ zespołu FANT – muzyka folk
18:00 Wręczenie nagród za najpiękniejszy wieniec, stoisko
18.:30 Gwiazda wieczoru Piotr Szczepanik
20:00 Gwiazda wieczoru zespół PECTUS
21:30 Gwiazda wieczoru BUDKA SUFLERA
23:00 Pokaz pirotechniczny
23:00 Zabawa pod gwiazdami Dj BreeaK
W programie 17 sierpnia:
15:00 Program interaktywny dla dzieci
16:00 Zespół Radośni
17:00 Quintess Dance - covery
18:00 KABARET SKECZÓW MĘCZĄCYCH
19:30 Gwiazda wieczoru zespół WEEKEND
20:30 Dyskoteka Dj AICO
Inne atrakcje: skoki na bungee, przelot balonem, lunapark, plac zabaw dla dzieci i wiele innych…
Regulamin Imprezy Masowej
Festiwal Lata w Miękini
I
1.Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) został wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 30.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (zwanej dalej „Ustawą”) oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
2.Regulamin jest wydany przez organizatora imprezy Gminę Miękinia - Samorządowy Ośrodek Kultury, z siedzibą w: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 43, zwanego dalej „Organizatorem” „Festiwalu Lata w Miękini” zwanego dalej „Imprezą” w dniu 16.08.2014 r. od godziny 14:00 do godz. 02:00 w dniu 17.08.2014r. i 17.08.2014 r. od godziny 14:00 do godz. 21:00 w dniu 17.08.2014r. na boisku sportowym w Miękini ul. Sportowa.
3.Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania Imprezy będą przebywały na terenie, na którym przeprowadzana jest Impreza. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.
4.Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzona jest Impreza, a także urządzeń znajdujących się na nim.
5.Poniższe określenia używane w regulaminie będą miały następujące znaczenie:
•„Służby Porządkowe” oznacza powołane przez Organizatora osoby, w tym pracowników agencji ochrony lub mienia, legitymujących się identyfikatorem, do dbania o bezpieczeństwo osób uczestniczących w Imprezie. Członkowie Służb Porządkowych posiadają identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu zawierające: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy;
• „Teren Imprezy” oznacza plac boiska sportowego położonego w Miękini przy ul. Sportowej, na którym przeprowadzana jest Impreza.
•„Uczestnik Imprezy” oznacza osobę uczestniczącą w Imprezie.
II
1.Wstęp na teren Imprezy jest wolny i przysługuje wszystkim osobom zainteresowanym wydarzeniem.
2.Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy:
•broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
•materiałów wybuchowych,
•wyrobów pirotechnicznych,
•materiałów pożarowo niebezpiecznych,
•napojów alkoholowych,
•środków odurzających lub substancji psychotropowych,
3.Ponadto zakazuje się wprowadzania psów i innych zwierząt na Teren Imprezy oraz prowadzenia bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej na Terenie Imprezy.
4.Organizator Imprezy może odmówić wstępu na Imprezę oraz przebywania na niej osobom:
a) znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków
b) posiadającym broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały, wyroby, napoje, środki lub substancje.
c) zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku Imprezy.
5.Zakazuje się wnoszenia lub posiadania na Imprezie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych lub materiałów pożarowo niebezpiecznych.
6.Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy zobowiązane są stosować się do poleceń Służb Porządkowych, w tym kierownika do spraw bezpieczeństwa. Odmowa zastosowania się do tych poleceń może wynikać wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
7.Osoby małoletnie uczestniczą w Imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę.
III
8.Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez m.in.:
a) Służby porządkowe i służby informacyjne wyróżniające się elementami ubioru;
b) powołanie kierownika do spraw bezpieczeństwa, kierującego Służbami Porządkowymi i organizującego pracę Służb Porządkowych;
c) udostępnienie pomocy medycznej;
9.Organizator utrwala również przebieg Imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy i imprez w przyszłych latach, Organizatora oraz sponsorów. Wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniony dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
10.Organizator wyznacza strefy podziału Imprezy:
•Zaplecze techniczno-socjalne,
•Widownia – miejsca stojące,
•Zespoły wejścia głównego,
•Punkty stałego zabezpieczenia przez służby ochronne.
11.Organizator zapewnia zabezpieczenia przeciwpożarowe poprzez zapewnienie, że:
•a) pracownicy obsługi, Służby Porządkowe i Organizator muszą znać rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów oraz zasady postępowania na wypadek pożaru;
•b) Służby Porządkowe muszą być przeszkolone w zakresie zasad prowadzenia ewakuacji, sposobu alarmowania straży pożarnej, zasad użycia podręcznego sprzętu gaśniczego, udzielenia pierwszej pomocy medycznej.
12.Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia i zmian w przebiegu Imprezy z uzasadnionych powodów, np. odwołanie przyjazdu przez artystę, siła wyższa, itp., a ponadto prawo do ustalenia i zmiany programu pod względem artystycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji i rekompensaty.
13.Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia i nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty z tego tytułu.
IV
14.Służby Porządkowe, legitymujące się identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, są uprawnione zgodnie z przepisami Ustawy do:
a) sprawdzania uprawnień do przebywania na Imprezie;
b) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
c) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają niebezpieczne przedmioty,
d) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania takich poleceń – wezwania ich do opuszczenia Imprezy;
e) stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka Służb Porządkowych lub inną osobę, na zasadach określonych w art., 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r., nr 145, poz.1221 z późn.zm.)
f) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.
15.Służby porządkowe mogą wydawać własne instrukcje bezpieczeństwa oraz p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
V
16.Wszelkie reklamacje można składać w formie pisemnej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Imprezy na następujący adres korespondencyjny Organizatora: Samorządowy Ośrodek Kultury, ul. Kościuszki 43, 55-330 Miękinia
17.Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi listem poleconym. Składający reklamację musi posiadać dowód nadania listu poleconego.
VI
19.Niniejszy Regulamin jest dostępny:
- w siedzibie organizatora Samorządowy Ośrodek Kultury, ul. Kościuszki 43, 55-330 Miękinia
- na stronie internetowej www.kultura.miekinia.pl
20.Korespondencję do Organizatora kieruje się na adres wskazany w pkt. 17 na piśmie, przesyłką poleconą.
21.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Ustawy oraz Kodeksu Cywilnego.
zytam, 13-08-2014, odsłon: 474 |